Nockalm

NOCKALM 1870 m.n.m.

Horní stanice kabinkové lanovky se nachází v 1870m.n.m., odkud jsou nádherné výhledy do okolí..

Nockalm se nachází v sedle mezi dvěma hřebeny, na které se dá vyjet vleky - vlevo Priedröf (poma) a vpravo Wiesernock (kotva).

Priedröf 1963 m.n.m.n.

Z Nockalm na Priedröf Vás vyveze poma č.15 dlouhá 629m. Po vyjetí nahoru se Vám naskytnou nádherné výhledy na zasněžené okolní štíty hor.

Modrá sjezdovka vede po obou stranách pomy a měří cca 800m. Je ideální pro rozježdění dětí. Někdy nejen dětí. :))

Wiesernock 1968 m.n.m.

Z Nockalm vede také kotva č.18 na Wiesernock, přes který můžete pokračovat dál čtyřsedačkovou lanovkou č.19 a č.20 Spitzeck nebo dál na Brunnach

Další možností je z Weisernocku sjet dolů po červené sjezdovce č18 a opět se vydat čtyřsedačkovou lanovkou Millstätter See Bahn na Weisernock.

Další možností kam se vydat z Nockalm je:

červená sjezdovka č16a, z které se napojíte na sjezdovku č16 směrem na nástupní stanici Nockalmbahn, která vás vyveze kabinkou opět na Nockalm. Cestou dolů můžete využít i menší černou sjezdovku. :)

- červenou sjezdovku č16 si můžete sjet přímo i z Priedröf, cestou se můžete odpojit i na sjezdovku č14 a opět se u restaurace Gschwandlhütte (kde je i zároveň poma zpět na Priedröf - poma měří 1100m) napojit zpět na sjezdovku č16.

Sjezdovka č16 měří 5600m

- popřípadě se ve spodní části sjezdovky č16 napojit na sjezdovku č13 směrem na Sonnwiesenbahn I. - a tím se vydat na naši stranu Badu - směr apartmán

Kde si dát něco dobrého na zub?

My sami jsme vyzkoušeli restauraci Nockalmhütte, která se nachází u horní stanice Nockalm a rozhodně doporučujeme jejich: Frittatensuppe, Leberknödelsuppe, Kaiserschmarren a BratWurst mit pommes. :)

FOTOGALERIE

Šíření fotek bez našeho souhlasu není dovoleno.